20 Mart 2009 Cuma

MERHABA



Yurdumun suyunu içen,havasını solu-
yan çiğdeminden menekşesine; elvan
elvan çiceklerini koklayan...
Estikce deli poyraz, dalgandıkca şanlı bayrağım; yüreği bir başka atan...
Yüregi sevgi dolu herkese merhaba.
Boş dolu geçen 59 yıllık hayat müca-
delemin sonunda arıcılık denilen iflahı
olmayan bir hastalığa yakalanma şan-
sına eriştim. Amacım bu ilim deryası-
nın kapısını aralamak.Bu uğraşım sı-
rasında elde edebildiğim bilgileri ilk
önce kendim uygulayıp sonucunu
çevremde ki arıcı kardeşlerimle pay-
laşmaktır.
Herkesi seviyorum; herkese en iyi
dileklerimle selamlarımı sunuyorum.

1 yorum:

Ballı Baba dedi ki...

Saygı değer hocam, Mana dolu duygu yüklü dleklerinize en içten samimiyetimle katılıyorum. Arıcılık ve Blog çalışmalarınız hayırlı olsun. Buram buram Anadlu'muzdan çok güzel haberlerinizi okumak bizleri mutlu eder. Ailenize sağlık mutluluklar dilerim. Eğer bizler bir yerlere gelebilmişsek siz değerli ÖĞRETMENLERİMİZİN sonsuz sabır ve becerileri sayesinde olmuştur, her zaman minnetle hatırlayacağız. Sonsuz saygılarımla, ellerinizden öperim...